Piotr Ciechomski w latach 2015-2016 pracował jako Account Manager w agencji Content Networks, od 2012 r. prowadzi także własne studio fotograficzno-graficzne Piotron, specjalizujące się w obsłudze klientów z branży motoryzacyjnej. W latach 2007-2016 był wykładowcą w Warszawskiej Szkole Reklamy,
W agencji Shake Hands będzie odpowiadał za przygotowywanie kontentu i komunikacji na potrzeby marek z portfolio Grupy FCA, m.in. Alfa Romeo, Fiat, Jeep, Abarth.
Zobacz również
Piotr Ciechomski jest absolwentem Polsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych w Warszawie. Jest pasjonatem motoryzacji i fotografii, pisze i fotografuje dla kilku redakcji. Prywatnie kilometry przemierza swoim Fiatem 500 z 1968 roku.
SHAKE HANDS to wchodząca w skład grupy Brand Support agencja wyspecjalizowana w realizacji kompleksowych strategii obecności w mediach społecznościowych. Wśród jej klientów znaleźli się m.in. Grupa FCA, Danone, Rimmel, Astor, Brita, Tikkurila i Wella.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]