Codemedia promuje nowy produkt Laboratoire Dermatologique Bioderma

Ruszyła kampania promująca Photoderm NUDE Touch SPF 50+ – innowacyjny produkt zapewniający wysoką ochronę przeciwsłoneczną marki Bioderma. Działania prowadzone są w Internecie i obejmują emisję reklamy display i VOD. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Codemedia.
O autorze
1 min czytania 2017-07-04

Photoderm NUDE Touch SPF 50+ to nowy produkt w portfolio marki Bioderma w formie lekkiego ochronnego podkładu mineralnego. Przekaz kampanii podkreśla, że zawiera on 100% filtrów mineralnych, zapewnia wysoką i skuteczną ochronę przed promieniowaniem słonecznym. Odbiorcy są informowani w reklamach także o tym, że Photoderm pomaga redukować niedoskonałości, kontrolować błyszczenie oraz utrzymać perfekcyjny, naturalny wygląd nawet w upalne dni.

Nasz nowy produkt wyróżnia bardzo lekka konsystencja oraz to, że – w porównaniu z innymi filtrami mineralnymi – nie pozostawia białych śladów na skórze. Dzięki jego innowacyjnej formule mogą go stosować osoby ze skórą tłustą i mieszaną, a także suchą, po nałożeniu pod niego kremu nawilżającego – mówi Agnieszka Rzemińska z Laboratoire Dermatologique Bioderma.

Kampania promująca Photoderm NUDE Touch skierowana jest do świadomych kobiet, dla których ważne są bezpieczne składniki w stosowanych produktach oraz ich praktyczne zastosowanie. Dzięki nowej propozycji Laboratoire Dermatologique Bioderma mogą one mieć wyrównany koloryt skóry oraz zapewnioną ochronę przeciwsłoneczną bez nakładania ciężkich podkładów.

Photoderm NUDE Touch jest już kolejnym produktem z portfolio marki Bioderma, który mamy przyjemność promować. W kampanii skupiamy się na dotarciu do grupy docelowej wykorzystując wiedzę o jej zainteresowaniach oraz poprzez obecność przekazu reklamowego na serwisach kobiecych – mówi Anna Lipińska z domu mediowego Codemedia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj