Wszystkie podmioty – w tym domy mediowe i agencje interaktywne, które dostarczają takie innowacyjne rozwiązania dla swoich klientów, mogą zgłosić się do Konkursu e-Commerce Polska awards 2017!
Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są w sumie w 17 kategoriach dedykowanych e-sklepom, bankom, ubezpieczycielom, reprezentantom e-medycyny, e-administracji oraz dostawcom innowacyjnych technologii. Termin zgłoszeń upływa 13 sierpnia 2017 roku.
Zobacz również
IDEA e-Commerce Polska awards:
Dynamiczny rozwój technologii oraz zmieniające się preferencje i oczekiwania współczesnych klientów, którzy są „smart”, zmuszają sklepy oraz instytucje do nieustannej weryfikacji i ulepszania swoich platform, produktów i przede wszystkimi komunikacji z odbiorcami.
Konkurs e-Commerce Polska awards powstał z myślą nagradzania tych, którzy w sposób najlepszy i najszybszy dostosowują się do zmian, jakie zachodzą na współczesnym rynku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Konkurs od lat skierowany jest do przedstawicieli małych, średnich i dużych sklepów oraz platform internetowych. W zeszłorocznej edycji Konkursu po raz pierwszy pojawiły się kategorie dla sektora bankowego i ubezpieczeniowego, które znajdują się również w 5 edycji e-Commerce Polska awards. Nowością są kategorie skierowane do reprezentantów e-medycyny, e-administracji oraz do dostawców innowacyjnych technologii w tym agencji oraz domów mediowych dostarczających innowacyjnych rozwiązań technologicznych swoim klientom.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Szczegóły dotyczące Konkursu na stronie.