Provident z kampanią na 20-lecie marki w Polsce

Ruszyła kampania komunikująca 20-lecie działania firmy Provident na polskim rynku. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Media zostały zakupione przez dom mediowy OMD.
O autorze
1 min czytania 2017-07-11

Spot komunikujący 20-lecie Provident na polskim rynku opowiada historię dziewczynki, która już jako dziecko była zafascynowana motoryzacją. Hobby przez całe życie wspierali rodzice dziewczyny. Dwudzieste urodziny córki postanawiają uczcić wyjątkowym prezentem – samochodem wyścigowym. Spot można zobaczyć w TVP, TVN, Polsacie i na kanałach należących do sieci IMD Net oraz w internecie. Komunikację wspierają działania online (display), kampania OOH oraz BTL.

Częścią kampanii jest również aktywacja konsumencka. Przeznaczony dla klientów Provident konkurs rusza 5 lipca i potrwa do 24 lipca. Przez 20 dni codziennie nawet 20 osób będzie mogło wygrać po 2000 zł. W konkursie będą mogli wziąć udział wszyscy klienci firmy, którzy w tym czasie wezmą pożyczkę oraz odpowiedzą na pytanie „Jaki plan zrealizowałbyś za 2000 zł?”.

– Zadanie konkursowe jest nieprzypadkowe. Nawiązuje do naszego hasła „Wierzymy w Twój plan”. Cieszymy się, że już od 20 lat możemy wspierać Polaków w realizacji ich planów. Udzieliliśmy w tym czasie pożyczek ponad 4 mln osób, pomogliśmy im zrealizować ponad 15 mln planów. Jesteśmy dumni z tych liczb, pragniemy podziękować naszym klientom za 20 lat współpracy, stąd pomysł zorganizowania konkursu, w którym mogą wygrać dodatkowy zastrzyk gotówki – mówi Katarzyna Szerling, dyrektor ds. marketingu i członek zarządu Provident Polska.

Udział w urodzinowym konkursie Provident Polska będzie mogła wziąć każda osoba, która między 5 a 24 lipca weźmie w firmie pożyczkę na dowolną kwotę. Konkurs przeznaczony jest zarówno dla klientów, którzy wezmą pożyczkę w sposób tradycyjny – u doradcy, jak i tych, którzy skorzystają z oferty przez internet. Aby mieć szansę na wygraną w wysokości 2000 zł, należy także wykonać zadanie – wysłać SMS z odpowiedzią na pytanie: „Jaki plan zrealizowałbyś za 2000 zł ?”.Na wykonanie zadania każdy klient będzie miał 14 dni od dnia podpisania umowy. Codziennie – począwszy od 19 lipca – przez 20 kolejnych dni komisja konkursowa będzie wyłaniała maksymalnie 20 laureatów, którzy prześlą najbardziej interesujące i kreatywne odpowiedzi.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj