…poznawać ich preferencje i sposoby wykorzystania poczty e-mail.
Pomóż w zebraniu opinii na temat użytkowania poczty elektronicznej – wypełnij ankietę i walcz o nagrody!
Zobacz również
Czy automatyzacja marketingu rośnie w siłę? Co respondenci sądzą o komunikacji omnichannel? Uzyskane odpowiedzi pomogą w jeszcze skuteczniejszym wykorzystaniu newsletterów w strategiach reklamowych i komunikacyjnych, a firmie SARE jak najlepiej dostosować system do potrzeb Klientów.
- Jakie znaczenie ma e-mail w kontekście rozwoju social media, video i mobile?
- Czy automatyzacja marketingu to tylko górnolotny frazes czy raczej działanie konieczne?
Informacje płynące z autentycznych doświadczeń użytkowników, pozwalają nam stworzyć kompendium wiedzy na temat:
– skuteczniejszego wykorzystania newsletterów w kampaniach reklamowych,
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– rozwoju komunikacji elektronicznej,
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– wymagań, jakie stawia współczesny konsument Internetu.
Raport, który publikujemy po Badaniu, komentowany jest przez wielu ekspertów z branży online marketingu, jak choćby Natalia Hatalska – analityczka trendów i autorka bloga hatalska.com, która uznała, że e-mail przechodzi fazę renesansu.
Pytania skierowane są do wszystkich użytkowników poczty elektronicznej. Druga część badania dedykowana jest marketerom, którzy na co dzień wykorzystują narzędzia marketingowe do komunikacji z klientami. Od nich dowiemy się jakie trendy panują obecnie w branży.
Badanie przeprowadzane jest za pomocą modułu ankiet systemu SARE, który umożliwia prowadzenie samodzielnych projektów badawczych. Opinie użytkowników poczty elektronicznej zbierane będą do 9 października 2017 r. Przez ten czas ankieta będzie dostępna na stronie internetowej jak również zostanie rozesłana do respondentów e-mailem.
Włącz się!
Wystarczy kilka minut, żeby wziąć udział w tegorocznej edycji Badania. odpowiedz na pytania dotyczące tego, jak korzystasz z poczty elektronicznej.
Fakt, nie będzie ich mało, ale to dlatego, że chcemy dokładnie zbadać kluczowe zagadnienia dotyczące używania e-maila na co dzień – w pracy i poza nią. Aby wypełnić ankietę, należy wejść na stronę: www.sare.pl/ankieta
Jest nagroda!
Przygotowaliśmy nagrody dla osób, które wypełnią całą ankietę i odpowiedzą na pytanie dotyczące optymalizacji Badania – są to vouchery do sieci sklepów Empik.
Tegoroczne Badanie prowadzone jest pod patronatem:
iab.polska, Izby Gospodarki Elektronicznej, magazynu Marketer+, Magazynu Online Marketing Polska, magazynu Brief, Instytutu Monitorowania Mediów, Fundacji Rozwoju Przedsiębiorczości “Twój Startup”, INIS, mrTarget, Fundacji FORCE, portalu NowyMarketing.pl, magazynu Nowoczesna Firma, magazynu Koncept oraz portalu Istotnie.pl.