Drogowska z branżą SEO związana jest od 2012 roku. W Elephate zajmuje się analizą i optymalizacją SEO, w tym szczególnie oceną techniczną serwisów, ich widocznością, analizą konkurencji, ruchu, logów czy słów kluczowych. Odpowiada również za wdrożenie zaplanowanych strategii działań SEO dla klientów firmy.
Wcześniej pracowała m.in. dla Grupy Wirtualna Polska czy Money.pl. Do jej obowiązków należało przeprowadzanie audytów wraz z rekomendacjami i testowaniem zmian oraz bieżące raportowanie pojawiających się błędów. A także współpraca z redakcjami w zakresie optymalizacji treści oraz rozwój contentu pod SEO. Przygotowywała również serwisy internetowe do migracji.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Zajmowała się portalami lifestylowymi i rozrywkowymi, zarówno z Grupy Wirtualna Polska (m.in. Kobieta, Facet, Kuchnia, Gwiazdy, Teleshow), jak i Grupy Money.pl, przed fuzją z WP (iWoman, MenStream, Platine).