Zmiany w BJ Group

Do zespołu Agencji BJ Group dołączyły dwie nowe osoby, które wsparły dział Client Service – Łukasz Owczarski i Jarosław Grabowski.
O autorze
1 min czytania 2017-07-17

Łukasz Owczarski objął funkcję Client Service Directora, zastępując na tym stanowisku Grzegorza Góreckiego, który związany był z BJ Group pond 5 lat. Łukasz posiada ponad 12 letnie doświadczenie w Digital Marketingu. Ostatnio pełnił funkcję Account Directora w Streetcom Polska, Account Managera w Liquid (obecnie Wavemaker MEC). Poprzednio pełnił funkcję Head of Client Service w agencji Workking (należącej do Grupy Polska Press). Wcześniej przez pięć lat pracował w Agencji K2, m.in. jako Project Manager oraz Account Manager. Prowadził też własną Agencję Interaktywną Media General. W czasie tych lat był odpowiedzialny za realizacje projektów z obszaru digital, atl, btl, social i cross mediowe, realizował też całościowe projekty strategii marek. Miał okazję pracować między innymi, dla takich marek jak: PLAY, LG, Heineken, Nestle, Henkel, J&J, Seat, USP Zdrowie, GSK, Colgate Palmolive, IKEA, Carlsberg, Kompania Piwowarska, Walmart, Allianz, PKO B.P. oraz wiele innych. W BJ Group odpowiedzialny będzie za zarządzanie działem CS, kontakty z Klientami oraz bieżące wsparcie pozostałych działów Agencji. Prywatnie stara się spędzać wolny czas aktywnie, uprawiając między innymi wspinaczkę skałkową. Spełnia się też w zaciszu domowej kuchni gotując z pasją dla przyjaciół.

Jarosław Grabowski będzie wspierał Client Service na stanowisku Account Managera. Jarek od 10 lat kompleksowo realizuje projekty digitalowe. Swoje doświadczenie zdobywał w takich agencjach jak K2, Wunderman oraz Comfitura (Focus Media Group), gdzie koordynował projekty między innymi dla Nokia, Microsoft, Dell EMC oraz adidas Polska. Wieloletnia praktyka w prowadzeniu złożonych projektów oraz profesjonalna obsługa klientów, pozwoliły mu na realizację zarówno projektów lokalnych, jak i angażujących globalne zespoły. W BJ Group odpowiadał będzie za planowanie działań marketingowych dla klientów, koordynację produkcji materiałów niezbędnych przy realizacji tych działań, raportowanie i bieżącą współpracę z innymi działami Agencji. Prywatnie miłośnik motoryzacji oraz książek Stephena Kinga.