CKW jest jedną z największych firm w branży energetycznej w Szwajcarii. Szeroka i bardzo aktywna działalność biznesowa CKW dotychczas była realizowana poprzez wiele kanałów komunikacji, np. rozdrobnionych serwisów i witryn internetowych dedykowanych pojedynczym produktom i usługom.
Głównym zadaniem agencji należących do sieci JUNG v MATT było zarówno odświeżenie marki w ujęciu wizualnym, jak i uspójnienie wszystkich obszarów działalności w ramach jednego, zupełnie nowego i zbudowanego od podstaw serwisu internetowego marki. JUNG v MATT/Limmat opracowało koncept oraz nowy design marki CKW, natomiast 180heartbeats + JUNG v MATT był odpowiedzialny za stronę technologiczną i realizację wszystkich prac deweloperskich w zakresie budowy nowego portalu CKW. Launch serwisu kończy pierwszy etap projektu.
Zobacz również
– Cieszę się, że budujemy naszą pozycję w grupie JUNG v MATT jako godny zaufania, silny technologicznie partner, mogący – jako członek międzynarodowego zespołu – z powodzeniem realizować skomplikowane projekty również na niemieckojęzycznych rynkach. Myślę, że jest to możliwe dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu w realizacji złożonych serwisów www, jak też wcześniejszej współpracy wewnątrz grupy JUNG v MATT – mówi Szymon Gregorczyk, Technology Director w 180heartbeats + JUNG v MATT.
Prace developerskie nad serwisem www.ckw.ch trwały niespełna trzy miesiące, ale 180heartbeats + JUNG v MATT już wcześniej wspierał zespół z Zurychu tworząc prototypy rozwiązań oraz doradzając na temat technicznych możliwości realizacji poszczególnych funkcjonalności serwisu www.
Realizacja bazuje na otwartej platformie Neos CMS skupionej wokół contentu. Oprócz podstawowej konfiguracji systemu, dział technologii 180heartbeats + JUNG v MATT stworzył szereg dedykowanych komponentów oraz elastycznych modułów, tak aby prace edytorskie były jak najbardziej intuicyjnie dla przyszłych redaktorów, a jednocześnie realizowały wszystkie potrzeby dotyczące funkcjonalności. Dzięki zaangażowaniu klienta we wprowadzaniu treści na wczesnym etapie, system został dostosowany do jego oczekiwań.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Realizacja serwisu internetowego dla marki CKW jest kolejnym elementem współpracy z JUNG v MATT/Limmat.
Słuchaj podcastu NowyMarketing