Jest to nowa odsłona Desperadosa Nocturno, która odpowiada na potrzeby konsumentów i odważnie podąża za jego zmieniającymi się preferencjami.
Desperados Nocturno to całkowicie nowa propozycja na rozkręcenie każdej imprezowej okazji. Zostało stworzone dla tych, którzy w poszukiwaniu niepowtarzalnych wrażeń, sytuacji i doświadczeń zawsze idą pod prąd i w ten sposób znajdują nowe drogi. Konsumenci Desperadosa – imprezowicze przemierzający nocą miasto, odkrywają nieznane dotąd obszary i emocje, nadając imprezowaniu nowego znaczenia i przenosząc imprezę na jeszcze wyższy poziom. Desperados Nocturno 7% o smaku tequili i ciemnego rumu inspiruje do tego, aby zmieniać dotychczasowe reguły i twórczo wykorzystać wszystkie nieprzespane noce.
Zobacz również
– Źródłem unikalności Desperadosa jest odwaga i zdolność towarzyszenia konsumentom w zmieniającej się rzeczywistości, a nie tylko nadążanie za ich potrzebami – mówi Anna Wood Senior Group Brand Manager International Brands w Grupie Żywiec. – W jej charakterze leży odważne przekraczanie granic i taki właśnie jest nowy wariant Desperados Nocturno. Powstał dla tych, którzy od imprezowania oczekują nie tylko zabawy, ale też okazji do wyrażania siebie. Wierzymy, że będzie inspirował naszych konsumentów do odkrywania nowych wymiarów imprezowania, nadając im wyjątkowej „desperadosowej” energii.
W sierpniu 2017 r. ruszy szeroka kampania wspierająca wprowadzenie nowego Desperadosa Noctruno. Obejmie spoty telewizyjne, digital, mobile, PR oraz działania w punktach sprzedaży. W sierpniu i wrześniu będzie można spróbować nowego wariantu podczas specjalnych akcji samplingowych.
– Dla marki, której siłą jest autentyczność, budowanie doświadczenia konsumenckiego jest ważnym elementem komunikacji. Dlatego po raz kolejny startuje ogólnopolska akcja samplingowa, w której przedstawimy nowy wariant, zapraszając do świata marki Desperados – mówi Anna Wood. – Samplingi to dla nas wyjątkowa okazja do tego, aby spotkać odbiorców marki i nawiązać z nimi bezpośredni dialog. W dzisiejszej rzeczywistości marketingowej przewagę można zbudować tylko zdobywając aprobatę konsumentów i ich przekonanie o tym, że marka dzieli z nimi doświadczenia i rozumie ich oczekiwania.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Desperados Nocturno to trzeci, obok Original i Red, wariant marki. Od lipca dostępny jest w sklepach w całej Polsce w butelkach 400 ml i multipaku 3 x 400 ml. Zawartość alkoholu – 7%.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za kreację i działania ATL odpowiedzialna jest agencja K2. Nowe opakowania oraz kampania BTL realizowana jest przez agencję Cream. Komunikację PR dla marki Desperados prowadzi agencja Roots PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest.