Chrupiące wafelki Grześki, które zapewniają krótkie chwile codziennej przyjemności i beztroski, doskonale osłodzą uczniom początek roku szkolnego. W tej roli sprawdzą się zarówno Grześki w wersji klasycznej, mega, mini, jak i limitowane Grześki Tyci. Wszystkie razem z podręcznikami i przyborami szkolnymi zmieszczą się w plecaku, który można wygrać w najnowszej promocji marki.
Na wielbicieli kultowych wafelków czeka ponad 1 000 limitowanych grześkowych plecaków. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy kupić 2 produkty marki Grześki w opakowaniu z naklejką promocyjną i na fanpage Grześki na Facebooku lub Instagramie opublikować zdjęcie bądź film z własnych przygotowań do powrotu do szkoły. Zgłoszenia można przesyłać od 15 sierpnia do 15 września br.
Zobacz również
Promocja konsumencka uzyska wsparcie w Internecie (w serwisach i wyszukiwarkach SEM), w tym w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram). Akcji Grześki wracają do szkoły towarzyszyć będą aktywności telewizyjne. W punktach sprzedaży pojawią się dodatkowe ekspozycje. Dedykowane stojaki, podesty i palety wzmocnią zasięg akcji.
Za kreację odpowiada agencja 3M Projekt. Za działania w mediach społecznościowych jest odpowiedzialna agencja Gong. Media zaplanował oraz zakupił dom mediowy Universal McCann. Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing