Dzięki strategicznemu przejęciu sieci Mediakraft, gamigo AG znacząco wzmocniło swoje kompetencje B2B. Grupa tworzy strategię rozwoju obecności w mediach społecznościowych, a także poszerza działania związane z trendem jakim jest Influencer Marketing.
Mediakraft Networks GmbH została założona w 2011 roku i od tego czasu z sukcesem rozwija się w Niemczech, Polsce i Turcji. Mediakraft jest idealnym uzupełnieniem biznesu B2B grupy gamigo i jej własnej sieci marketingowej adspree (działającej wcześniej pod nazwą SevenGames Network).
Zobacz również
Jako agencja marketingu internetowego 360 stopni, adspree pomaga wydawcom gier wprowadzić ich produkty na rynek oraz zwiększyć grupę użytkowników. Agencja zajmuje się również kampaniami telewizyjnymi i posiada międzynarodowe portale gamingowe. W 2016 roku adspree rozszerzyło wachlarz swoich usług o Influencer Marketing, co umożliwiło wykorzystanie influencerów w kampaniach dla klientów z branży gamingowej. Przejęcie Mediakraft wzmocni strategię platformy gamigo oraz zapewni stabilny wzrost przez połączenie wysokiej jakości gier, zaawansowanych rozwiązań technicznych i dywersyfikację kanałów komunikacji marketingowej.
Mediakraft idealnie pasuje do adspree, ponieważ obie firmy posiadają doświadczenie w influencer marketingu i wzajemnie uzupełniają swoje kompetencje. Bliska współpraca w zakresie komunikacji marketingowej, produkcji treści oraz emisji kampanii pomoże nam zaoferować klientom jeszcze lepsze usługi. To zapewni szybki rozwój na dynamicznym rynku, powiedział Oliver Gediehn, dyrektor generalny adspree Media. Gamigo Group posiadająca swoją siedzibę w Hamburgu pozwala na to, aby spółka Mediakraft dalej działała jako niezależny podmiot w grupie.
Jesteśmy zadowoleni, że udało nam się pozyskać najlepszego partnera do realizacji długofalowej strategii w postaci gamigo i Adspree Media – oświadczył Constantin Stammen, dyrektor zarządzający Mediakraft Networks GmbH – Gry online oraz video w sieci to tematy najbardziej popularne wśród młodego pokolenia, które stanowią ogromny potencjał marketingowy. Biorąc pod uwagę międzynarodowy sukces gamigo i Mediakraft, nasz sojusz gwarantuje stabilny wzrost, który w przyszłości doprowadzi nas do pozycji europejskiego lidera.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Z kolei Ryan Socash, dyrektor zarządzający Mediakraft TV, polskiej jednostki firmy skomentował: Jestem zadowolony z wizji nowych perspektyw naszej spółki, będącej obecnie pod parasolem silnego, światowego gracza. Międzynarodowy charakter Mediakraft był zawsze naszą zaletą. Łącząc siły z gamigo – możliwości rozwoju są nieograniczone.
Słuchaj podcastu NowyMarketing