P&G przygotowało piękny, otwierając serca i umysł spot, który jest księgą zebranych rozmów, nieustannie powracających jak bumerang w ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat.
„Rozmowa” to nowa inicjatywa P&G, która stworzyła kampanię „Black Is Beautiful” mającą na celu zwrócenie uwagi na tożsamości kulturową i rozpoczęcie społecznego dialogu na temat uprzedzeń rasowych.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Spot pokazuje, jak trudne są rozmowy o dorastaniu i radzeniu sobie z uprzedzeniami. Jest na tyle uniwersalny, że można odnieść go nie tylko do dyskryminacji na tle rasowym.
Kreacja ma otworzyć nasze serca i wpłynąć na nasze umysły. Ma inspirować i dążyć do dialogu kulturowego.
Agencją odpowiedzialną za kreację kampanii jest BDO Nowy Jork.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
W ramach akcji przygotowano dodatkowe „monologi” ludzi, którzy mieli w swoim życiu okazję spotkać się z dyskryminacją.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
„Równy świat to lepszy świat dla wszystkich” hasło z kampanii P&G „#WeSeeEqual”, która ma zainicjować globalną debatę na temat równości płci i zainspirować innych do wyeliminowania nierównego traktowania kobiet i mężczyzn w reklamie. Spot pokazuje, że tak naprawdę nic nie różni kobiet i mężczyzn, bo „pieluchy nie dbają o to, kto je zmienia”, a „tyłki nie dbają o to, kto je skopie!”.
PS2
P&G ma również silne ukierunkowaną politykę prorodzinną. W jednej z serii swoich reklam pokazywało, że w każdej sytuacji mamy są ostoją spokoju i bezpieczeństwa. To one zawsze rozumieją, pocieszą, wysłuchają. Zobaczcie te wzruszające spoty!