Agnieszka Wojtyniak, Senior Copywriter OPCOM: Naszym założeniem było, że każda osoba odwiedzająca góry posiada inną historię, więc i odmienny sposób zwiedzania. W zależności od tego, czy fascynuje ją prędkość, widoki, ciągłe doskonalenie siebie, czy adrenalina, w górach można odnaleźć zupełnie coś innego. Zdecydowaliśmy się więc pokazać góry z perspektywy osób, dla których są one nieodłącznym elementem życia.
Odwiedzając stronę można poznać kroki 5 górskich fascynatów: Olgi Łyjak – biegaczki górskiej, Krzysztofa Baraniaka – fotografa i twórcy tatromaniak.pl, Edwarda Lichoty – zastępcy naczelnika TOPR, Jacka Matuszka – instruktora wspinaczki i alpinisty oraz Eweliny Zwijacz-Kozicy – przewodniczki i ratowniczki górskiej.
Zobacz również
Ze strony możemy dowiedzieć się m.in. dlaczego Jacek nocował 700 m nad ziemią, co Olga porzuciła dla gór, po co Edwardowi foldery ze zdjęciami fragmentów szlaków, jak Ewelina łączy życie rodzinne z pasją i dlaczego zwiedzanie gór z Krzysztofem to czynność dla cierpliwych.
Strona stworzona przez OPCOM to możliwość spojrzenia na góry oczami innych i przebycia ulubionej trasy każdego z bohaterów. Zdjęcia, którymi zobrazowano trasy pochodzą z prywatnych kolekcji każdej z osób.
Dominika Magnowska, Senior Account Manager OPCOM: Dopełnieniem stworzonej przez Agencję podstrony był konkurs. Daliśmy szansę podzielenia się tym, czym dla użytkowników są „Moje góry”. Najciekawsze odpowiedzi, połączone z 3 odpowiedziami quizowymi, walczyły o tygodniowe użyczenie ŠKODY KODIAQ, kamerę 360°, książki i chusty wielofunkcyjne.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Oprócz rozbudowania strony www agencja OPCOM odpowiedzialna była również za koncept, strategię i realizację kampanii. O media zadbał PHD.
Słuchaj podcastu NowyMarketing