…landing page’u.
Nowa pozycja w menu to kolejna z serii kaw mrożonych wprowadzanych cyklicznie przez SUBWAY®. Wiosenno-letnie orzeźwienie w tym roku gwarantowała już Mrożona kawa Chai. Kolejny smak to Mrożona kawa kokosowa. Słodycz tego owocu doskonale komponuje się z orzeźwiającą siłą zmrożonej kawy.
Zobacz również
Kampania marketingowa nowej kawy obejmuje działania prowadzone w restauracjach oraz kanałach digitalowych. Na fanpage’u SUBWAY® Polska oraz na specjalnie stworzonym landing page’u prowadzony jest także bardzo wakacyjny konkurs. Wszyscy chętni mogą stworzyć swoją wirtualną pocztówkę z SUBWAY®. Do wygrania są vouchery na Mrożoną kawę kokosową oraz gadżety marki.
Za strategię komunikacji, kreacje reklamowe i realizację działań e-PR jest odpowiedzialna agencja Q&A Communications. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Maxus Global.
Nowa oferta jest ograniczona czasowo. Mrożona kawa kokosowa będzie dostępna w restauracjach SUBWAY® do 4 października. Zastąpi ją rozgrzewająca propozycja jesienno-zimowa.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing