Fanex zapowiada również gruntowną przebudowę strony internetowej oraz e-sklepu marki, licząc na szersze dotarcie także do klientów detalicznych.
Główną ideą zmiany wizerunku Fanex jest podkreślenie wysokich standardów jakościowych firmy oraz szerokiego portfolio jej sosów i dodatków do gastronomii – firma obecnie posiada w swojej ofercie ponad 50 dobrze sprzedających się produktów. Wprowadzenie eleganckich i wyróżniających się butelek w czarnym kolorze, odzwierciedla wysokowartościową jakość produktów firmy oraz podążanie marki za rynkowymi trendami designu opakowań. Ma także symbolizować pozycję Fanexu, jako lidera w swojej branży, tj. marki która poprzedni rok zakończyła z 15% wzrostem sprzedaży.
Zobacz również
– Jak pokazują badania rynku, w Polsce zauważalny jest coraz większy popyt na produkty spożywcze Premium oraz wyroby oparte o naturalne składniki i zasadę tzw. czystej etykiety. Zmieniając kolor opakowań na czarny, chcemy zasygnalizować, że produkty naszej marki są ponadprzeciętnej jakości Premium. Ponadto czerń to ostatnio wielki hit kolorystyczny w gastronomii, a my chcemy podążać za ciekawymi trendami, zachowując naszą ponadczasową jakość – mówi Piotr Kubiczek, Dyrektor Handlowy w firmie Fanex.
Etykiety produktów zyskały nowatorskie oznakowanie numeryczne. Teraz klienci mogą łatwiej, na pierwszy rzut oka, odszukać wybrane receptury spośród szerokiej, gamy ponad 50-ciu wyrobów producenta dostępnych w sprzedaży. Numeracja w znaczący sposób uporządkowała portfolio produktowe, a do tego dodano także specjalne symbole, które jasno określają przykłady zastosowania poszczególnych sosów i dodatków. Zmieniła się też wielkość etykiet – stały się szersze, a na ich brzegach pojawiły się dodatkowe identyfikacje produktu widoczne niezależnie od tego, w którą stronę zwrócone jest opakowanie.
Już niebawem Fanex wprowadzi zupełnie nową stronę wizerunkową marki oraz diametralnie odświeżoną platformę sklepu internetowego. Z jednej strony celem tych działań jest – jak w przypadku opakowań – odświeżenie wizerunku marki, z drugiej zaś jeszcze szersze dotarcie z ofertą produktową do oczekujących na nią klientów detalicznych.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
– Od lat jesteśmy nastawieni głównie na sprzedaż naszych wyrobów w kanale B2B. Coraz częściej dostajemy jednak sygnały od Klientów indywidualnych, którzy po spróbowaniu wyrobów Fanex, np. w punktach typu convenience store pytają o szerszą dostępność naszych produktów w sprzedaży detalicznej. Postanowiliśmy zatem rozbudować nasz sklep internetowy oraz wprowadzić w nim szereg nowych produktów, funkcjonalności i udogodnień. Efekty będą widoczne już niebawem – dodaje Piotr Kubiczek.
Słuchaj podcastu NowyMarketing