Czekoladowe lizaki „Selfie lolipops” dzięki wykorzystaniu technologii, przyjmują kształt głowy osoby z fotografii. Kluczem sukcesu marki jest aplikacja, dzięki której tworzymy specjalny filmik naszej twarzy z obu profili. Program dostaje nasz wizerunek w 3D i na jego podstawie rzeźbi naszą twarz w czekoladowej bryle. Co więcej, możesz za dodatkowego funta pozłocić swoje lizakowe podobieństwo.
Takie wykorzystanie technologii to idealny prezent dla miłośnika selfie! Takie lizaki zamówisz przez Internet za 20 funtów.
Zobacz również
Dzięki tym lizakom marka odniosła wielki sukces. Słodycze budzą emocje, kojarzą się z przyjemnością, a marketerzy dzięki nim mogą osiągnąć cel – skutecznie trafić z przekazem do swoich odbiorców.
Chcemy więcej takich smacznych pomysłów!
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu i że nie ważne jak mówią, byleby mówili. Tę zasadę wykorzystali właściciele Tajlandzkiej restauracji, by wypromować swoją cukiernię. Pudding kokosowy to uwielbiany przez wszystkich tajlandzki smakołyk. Jeden z lokalnych cukierników postanowił podawać pudding w kształcie małych szczeniaczków buldoga francuskiego.