Zmieniając swoje ciało, zmieniły swoje życie, stając się inspiracją i motywacją dla innych. Marka ŠKODA towarzyszy Fajterkom, będąc partnerem pierwszego sezonu serialu.
„Bardzo cieszymy się z tej współpracy i trzymamy kciuki za każdą z bohaterek. ŠKODA jako marka bardzo chętnie angażuje się w projekty, które wspierają, inspirują i prowadzą do poprawy jakości życia, a tym samym bezpieczeństwa. Dbając już od dawna ze ŠKODA Auto Szkołą o bezpieczeństwo na drogach, zapewniając wsparcie wielu znaczących imprez rowerowych, czy myśląc o bezpieczeństwie w górach we współpracy z TOPR, przyszedł czas na Fajterki” – komentuje Katarzyna Misztal, Specjalista ds. Komunikacji marki ŠKODA.
Zobacz również
„Fajterki wykorzystują narzędzie, jakim jest trening do wprowadzenia pozytywnych zmian w swoje życie – często zmieniają pracę, odnajdują swoje pasje, nierzadko zmienia się ich życie osobiste. To dla mnie ogromny zaszczyt, że te pozytywne zmiany tworzą się przy moim udziale” – mówi Ewa Chodakowska.
Odcinki „Fajterek” są emitowane w każdy poniedziałek na profilu Ewy Chodakowskiej na Facebooku oraz na jej kanale YouTube.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]