Najlepsza piłkarska reklama, jaką widzieliście. Za kamerą Guy Ritchie

Najlepsza piłkarska reklama, jaką widzieliście. Za kamerą Guy Ritchie
Każdy sportowiec, aby „przenieść się na inny poziom”, potrzebuje precyzyjnej kombinacji umiejętności, sprawności fizycznej, kontroli nad emocjami i szczęścia. Podróż na szczyt nie jest jak przejażdżka kolejką górską – łatwa i szybka. Jest pełna niespodzianek i nagłych zwrotów akcji.
O autorze
1 min czytania 2017-08-08

Dzięki Nike, chociaż na chwilę, możemy poczuć chwałę i poświęcenie oraz przyjaźń na murawie.

Chociaż reklama ma już kilka lat, jest ponadczasowa. W reżyserii Guya Ritchiego widzimy podróż, z pierwszej ręki, po boisku piłkarskim. To unikalne podejście sprawia, że widz jest sercem całej reklamy, w sposób, o którym większość ludzi może tylko pomarzyć.

Oglądając to, odbiorca bardzo szybko dostrzega potrzebę dostosowania się do nowej sytuacji. Pracuje z zespołem fizycznie i psychicznie, stawia czoła wyzwaniom, przeżywa ból i upokorzenia, ale także celebruje zwycięstwa. Zobacz reklamę, której to Ty jesteś bohaterem! Przeżyj te emocje na własnej skórze!

Jakie jest Wasze zdanie na temat tej reklamy? Czy Wam też przyspieszyła tętno?

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Nike nie raz pokazało, że sport wynosi nas na wyższy poziom! Jedna z reklam, którą marka wypuściła w 2012 roku z okazji Igrzysk Olimpijskich w Londynie miała pokazywać, że nie tylko zawodowi sportowcy i rekordziści świata chcą przekraczać granice własnych możliwości, ale każdy, kto uprawia sport i chce dzięki temu realizować własne cele, co według marki daje poczucie doskonałości.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Jeśli już poruszyliśmy kwestię rekordzistów świata, zachęcamy Was do obejrzenia poruszającej reklamy, w której sam Michael Phelps przygotowuje się do przejścia na sportową emeryturę.