Rynek IT w Polsce rośnie w siłę od lat. Posiadamy wielu wykwalifikowanych specjalistów, których cechują kreatywne pomysły i nieszablonowe podejście do projektów. Coraz częściej wychodzimy poza schematy i nie boimy się zaryzykować, konkurując w ten sposób z firmami na arenie międzynarodowej. Zawód programisty kojarzy się z dobrą pracą i wysokimi zarobkami. Czy to gwarantuje sukces i spełnienie zawodowe? Niekoniecznie! Obserwując trendy rekrutacyjne, wielu programistów zmienia pracę z powodu nużących projektów, w których brakuje miejsca na rozwój i nowe technologie. Czy da się połączyć pracę na etacie z regularnym wdrażaniem nowej wiedzy w praktyce?
Poznański software house, Setapp, wychodzi z założenia, że specjaliści powinni wyprzedzać zmiany, jakie pojawiają się na rynku pracy. Aby to osiągnąć, kandydaci nie muszą kończyć drogich kursów lub studiów podyplomowych. Najlepsza wiedza to ta, którą przekazują praktycy i którą można od razu wprowadzić w życie. W ramach akcji „3D programmer 2 be” Setapp chce zatrudnić specjalistów, znających już przynajmniej dwie technologie programowania i posiadających choć dwa lata doświadczenia zawodowego. Przez pierwsze tygodnie, osoby te przejdą szkolenie z technologii 3D, a następnie zaczną testować swoją wiedzę w praktyce.
Zobacz również
„Wielu pracodawców szuka kandydata który zna określone technologie na wysokim poziomie, doskonale posługuje się językami obcymi i posiada odpowiednie kompetencje miękkie, potrzebne do pracy w zespole. Jest to coraz trudniejsze, a przecież rozwój firmy jest bezpośrednio związany z rozwojem jednostki. Naszym celem jest to, aby każdy czuł, że staje się lepszą wersją siebie z wczoraj.” – mówi Paweł Paszkiewicz prezes firmy Setapp.
Dlatego szkolenie z nowych technologii to dopiero początek oferty, jaką firma prezentuje swoim nowym pracownikom . Poza tym istnieje możliwość uczestnictwa w m.in zajęciach języka angielskiego, programie mentoringowym oraz (nie)konferencjach.
Swoje aplikacje można załączać na tej stronie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing