IKEA stworzyła 25 minutowy film, który ma pomóc odprężyć się po ciężkim dniu i wrócić do normalnego życia po wakacjach

IKEA stworzyła 25 minutowy film, który ma pomóc odprężyć się po ciężkim dniu i wrócić do normalnego życia po wakacjach
ASMR to zjawisko percepcyjne charakteryzujące się przyjemnym uczuciem mrowienia w głowie, okolicach głowy, pleców w odpowiedzi na wizualne, słuchowe, dotykowe i węchowe bodźce - mające wprowadzić w głęboki stan relaksacji.
O autorze
1 min czytania 2017-08-09

Zjawisko ASMR stało się ogromnie popularnym zjawiskiem w Internecie, najpopularniejsze filmiki w sieci poruszające tę kwestie, czy też dźwieki, które mają wprowadzić nas dzięki tej metodzie w stan spokoju, mają wiele milionów wyświetleń! Gatunek ten zebrał nawet swoje gwiazdy!

Jak wiadomo, wielu z nas stresuje się, kiedy po urlopie musi wrócić do pracy, uczniowie i studenci denerwują się przed rozpoczęciem roku szkolnego, ale spokojnie, IKEA jest na stanowisku i uspokaja. Nowy spot „Oddly Ikea” pokazuje, jak kobiece dłonie głaszczą kołdrę, lampy, wieszaki, szafkę, dzięki czemu uzyskują odprężające dźwięki.

Specjaliści marki komentują: Nasze produkty mają na celu pomagać ludziom każdego dnia. Nasze rozwiązania i spot akcji pomagają uczniom zrelaksować się po długim dniu.

Ikea i Ogilvy nie współpracowały podczas tworzenia filmu z żadnymi osobami tworzącymi na YouTube filmy ASMR, przeprowadzili zaś „drobiazgowe badania, w jaki sposób społeczność ASMR tworzy i produkuje filmy wideo, aby upewnić się, że ich podejście do tematu jest autentyczne”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Marka stworzyła, na potrzeby akcji, kilka pojedynczych i krótkich filmików, które mają rozluźnić nasze ciało:





Słuchaj podcastu NowyMarketing

Czy uspokoiło Was to? Dajcie znać, czy znaliście i lubicie taką metodę relaksacji?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się