Agencja S4 nawiązała współpracę z Grupy Azoty Zakłady Chemiczne „Police” S.A. na mocy wygranego przetargu na opracowanie konceptu kreatywnego oraz realizację 2 kampanii promujących markę POLIFOSKA® na jesieni 2017 oraz wiosnę 2018.
Trwająca od niedawna kampania jest pierwszą odsłoną projektu zrealizowanego przez S4. Na jej użytek agencja przygotowała spot radiowy i telewizyjny, reklamy prasowe i kampanię w Internecie. S4 odpowiadało także za przygotowanie alternatywnej mapy Google, na której rolnicy mogą oznaczać swoje pole i pochwalić się swoimi plonami – można ją znaleźć pod adresem: najwazniejszynaziemi.polifoska.pl. Kampania pojawiła się w TVP, stacjach radiowych, prasie lokalnej oraz w Internecie.
Zobacz również
Za realizację projektu odpowiadał w S4 zespół projektowy w składzie: Magdalena Czaczkowska, Łukasz Skotnicki, Elżbieta Łapczyńska, Agnieszka Meder.
Za koordynację prac po stronie Grupy Azoty Zakłady Chemiczne „Police” S.A. odpowiadała Kornelia Przygoda – kierownik działu marketingu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]