„Zależy nam na zbudowaniu lifestylowej marki dla ludzi, którzy żyją aktywnie, dbając jednocześnie o swoje zdrowie. W ich życiu wiele się dzieje, są w biegu. Mimo to chcą działać na 100%.“ – mówi Małgorzata Dajczer z agencji &SONS Strategic Consultants, odpowiedzialnej za strategię marki Coconaut.
Takie pozycjonowanie jest wiarygodne i pasuje do właściwości wody kokosowej, która wzmacnia, regeneruje i nawadnia. Jest to także zasługa wypracowanej koncepcji kreatywnej. Co więcej, wykorzystując social media, kampania dociera do konsumentów w miejscach, w któtych są równie aktywni i obecni jak w życiu codziennym.
Zobacz również
Format komunikacyjny oparty jest na postaci Coconauty. Przybysz w kasku, szortach i japonkach to zabawna forma personifikacji produktu. Coconauta pojawia się na ratunek aktywnemu życiu: gdy masz lenia, opadniesz z sił, czy zwyczajnie potrzebujesz lekkiego pobudzenia.
„Współtworzenie marki od początku oraz wprowadzanie jej na rynek to jeden z bardziej ekscytujących procesów dla agencji. Wierzymy, że bliska współpraca z klientem, otwartość i odwaga to droga do sukcesu dla naszego Coconauty, nawet na mocno konkurencyjnym rynku” – mówi Ewa Wolska-Rzewuska, Managing Director Sixtyone Yards.
Projekt opakowań, identyfikację marki oraz kampanię launchującą przygotowała agencja Sixtyone Yards. Za strategię marki oraz consulting kreatywny odpowiada & Sons Strategic Consultants. Spot wyprodukowało studio Truskavka. Wyłącznym dystrybutorem COCONAUT® jest Quest Food Polska. Produkty dostępne będą w wybranych sieciach sklepów oraz na stacjach benzynowych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing