Nie bój się przekraczać barier. Zobacz inspirujące historie latających kobiet

Nie bój się przekraczać barier. Zobacz inspirujące historie latających kobiet
Istnieje wiele barier trudnych do pokonania. To one powodują, że boimy się marzyć i rezygnujemy z aktywności, które kochamy. Marka obuwia Hoka One One w nowej kampanii przekonuje, że jedyne co przeszkadza nam w ich pokonywaniu, to my sami.
O autorze
1 min czytania 2017-08-23

Bohaterkami nowej kampanii brandu są kobiety, które łączy aktywność fizyczna, która pomogła im pokonać przeszkody i jednocześnie stała się formą terapii. Problemy z narkotykami, molestowanie, czy problemy na tle religijnym.

Zobaczcie historie tych kobiet:



Reżyserem spotów dla marki została Joris Debeij, który nagrodzony został nagrodą Emmy za film dokumentalny, nakręcił także reklam dla Apple i JetBlue, współpracował z SXSW, Sundance Film Festival i New York Times.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Niedawno Amerykańska marka UNDER ARMOUR skupiła się na historii 5 kobiet, które osiągnęły wiele w sporcie. Kampania „UNLIKE ANY” sprzeciwia się stereotypom i pokazuje, że to nie płeć, ubrania, ani kolor skóry, pozwalają osiągnąć obrany cel. Liczy się silna wola idąca w parze z miłością do wykonywanej pasji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing





NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

To nie jedyna marka, która walczy z nierównym traktowaniem kobiet w świecie sportu. Nike w swojej komunikacji kierowanej do nich pokazuje, że mogą one osiągnąć wszystko, o czym tylko marzą, bo siła jest w nich! Od stycznia Training Club marki wydał cztery różne reklamy regionalne, które mówią bezpośrednio do płci pięknej, by te miały siłę zmieniać normy społeczne.