W ramach urodzin MAKRO Polska przygotowało dla klientów atrakcyjne konkursy, rabaty i niespodzianki.
23-lecie MAKRO w Polsce obchodzone jest pod hasłem „Urodziny ze smakiem”. Twarzą kampanii został Michel Moran, znany m.in. z programu „Masterchef” w TVN. Celem kampanii jest podziękowanie klientom za ich wieloletnią lojalność i zachęcenie do wspólnego świętowania.
Zobacz również
Akcja komunikująca 23-lecie MAKRO w Polsce jest wspierana przez zewnętrzną kampanię reklamową na billboardach w całym kraju oraz w radiu, m.in. RMF FM, Radio ZET, Radio ZET Gold, RMF Classic czy Złote Przeboje. Towarzyszyć jej będzie kampania online, m.in. na portalach branżowych oraz w mediach społecznościowych, m.in. na profilu Facebook i w kanale YouTube marki.
Za kreację odpowiada agencja Błękitne Studio, zakupu mediów dokonały Dom Mediowy MGA oraz Performance Media.
Celem kampanii jest podziękowanie wszystkim naszym klientom za ich lojalność, zaangażowanie i bycie z nami od 23 lat. To z myślą o nich nieustannie wprowadzamy nowe digitalowe rozwiązania, aplikacje mobilne i nowoczesne systemy zamówień. Pokazujemy, że MAKRO jest partnerem w biznesie, otwartym na innowacje – mówi Anna Heimberger, Dyrektor Działu Marketingu MAKRO Polska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Między 29 sierpnia a 23 października na klientów sieci hurtowni będą czekać atrakcyjne promocje, konkursy i rabaty. MAKRO Polska przygotowało specjalną ofertę produktową, która będzie się tematycznie zmieniać co dwa tygodnie i dotyczyć różnych kuchni: włoskiej, francuskiej, hiszpańskiej i greckiej. Klienci mogą także wziąć udział w urodzinowej loterii, w której do wygrania jest łącznie 20 dwuosobowych wycieczek do Rzymu, Aten, Paryża i Madrytu oraz cztery samochody Skoda Fabia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Co więcej, z okazji swojego 23-lecia w Polsce, MAKRO przygotowało także specjalną odsłonę Punktomanii – akcji, podczas której klienci sieci zbierają punkty za zakupy, a następnie mogą je oni wymieniać na atrakcyjne rabaty na pozycje z katalogu. Na klientów czeka ponad 70 produktów, w tym wysokiej klasy sprzęty elektroniczne. To najbardziej obszerna oferta Punktomanii w historii MAKRO Polska.
Więcej informacji o ofercie produktowej, konkursach, promocjach i Punktomanii można znaleźć na: www.makro.pl oraz www.makro-bonusy.pl.