Agencja Polymus dla Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego

Wystartowała nowa kampania społeczna, dotycząca bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego. Jest to kolejna edycja działań Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego i Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa. Tym razem komunikat skierowany jest do młodych kierowców w wieku 18 - 24 lat, którzy...
O autorze
0 min czytania 2017-08-31

…według policyjnych statystyk ponoszą odpowiedzialność za największą liczbę zdarzeń drogowych w 2016 roku.

W ciągu jednego tylko roku na polskich drogach ginie ponad 3 000 osób, czyli tyle, le zamieszkuje małe miasteczko. Spot stworzony przez agencję Polymus dla KRBRD obrazuje to zjawisko, zamiast statystyk pokazani są ludzie z krwi i kości. Zgromadzeni, w niemym apelu, wyrażają obawę o życie i bezpieczeństwo, zarówno własne, jak i swoich bliskich. Film można obejrzeć poniżej.

Spot można obejrzeć w sieci. Zyskał też wsparcie blogerów (m.in. Benzina, Antymoto, Motosoul) , którzy podejmują temat bezpieczeństwa na drodze, brawury i lekkomyślności za kierownicą, na swoich kanałach. Kreację przygotowała Agencja Polymus, produkcją zajął się OTO Film, postprodukcją studio Expresso.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj