“Paweł Kowal to pasjonat efektywnościowego podejścia do reklamy opartej na danych. Przez cały okres pracy w Netsprincie dał się poznać jako odpowiedzialny manager z unikalną wiedzą z zakresu data i programmatic. Do tej pory w Grupie Netsprint był odpowiedzialny za platformy private DMP oraz strategiczny rozwój w kierunku reklamodawców i agencji. Objęcie przez Pawła pionu odpowiedzialnego za Rozwiązania z zakresu Data & Programmatic jest zatem naturalną konsekwencją jego ogromnego zaangażowania w development tych obszarów“ – komentuje Artur Banach, CEO Grupy Netsprint.
“Awans na stanowisko Data & Programmatic Solutions Director to dla mnie duże wyróżnienie i ogromna mobilizacja. Wierzę, że dzięki wsparciu całego zespołu jesteśmy w stanie w efektywny sposób wdrażać w Grupie Netsprint produkty, które wskażą kierunek rozwoju data & programmatic nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie” – dodaje Paweł Kowal, Data & Programmatic Solutions Director Grupy Netsprint.
Zobacz również
Dotychczasowe doświadczenie z Data Driven Marketing Kowal zdobywał we współpracy z zespołami technologicznymi, mediowymi i przy wdrożeniach u klientów z branży motoryzacyjnej, finansowej i FMCG.
Przed Netsprintem pracował w domu mediowym Mindshare, gdzie odpowiadał za strategię i koordynację działań Performance i Programmatic.
Jest absolwentem Wydziału Socjologii Collegium Civitas ze specjalizacją w mediach i komunikacji społecznej.`
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing