Polskie marki beauty na YouTube. Semilac numerem 1 pod względem liczby interakcji

Najnowszy raport Muse wziął pod lupę branżę beauty. Marki kosmetyczne coraz chętniej sięgają po video marketing. Systematycznie angażują też influencerów do swoich kampanii.
O autorze
1 min czytania 2017-09-04

 

Które z brandów na rodzimym rynku mogą pochwalić się najlepszymi statystykami na YouTube?

Wysoką pozycję w ostatnim zestawieniu Muse zajmuje polska marka Semilac. Kanał jest obecnie drugim najchętniej subskrybowanym profilem wśród marek beauty na YouTube, a w lipcu liczba subskrypcji wzrosła aż o 94,2%. Semilac znalazł się również w pierwszej dziesiątce najczęściej wyświetlanych kanałów.

Tylko w lipcu popularny kanał poświęcony tematyce manicure zgromadził aż 12 827 interakcji, uwzględniając łapki w górę oraz komentarze.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Semilac TV na YouTube to platforma inspiracji i edukacji. O dynamicznym rozwoju naszego kanału i zaangażowanej społeczności zdecydował przemyślany i dopasowany do odbiorcy content. Jako jedyna marka lakierów hybrydowych posiadamy własną internetową telewizję Semilac TV – komentuje Karolina Przybylska, Starszy Specjalista ds. Marketingu Semilac.

Jak działa format Semilac TV? – Co niedzielę, o 18:00 nasi widzowie mogą obejrzeć jeden z odcinków prowadzonych przez ekspertów marki. W filmach w przystępny sposób odpowiadamy na pytania klientów, pokazujemy stylizacje krok po kroku, podpowiadamy co jest trendy. Semilac TV to również spotkania z gwiazdami i influencerami marki – dodaje Karolina Przybylska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Od początku istnienia Semilac TV, kanał zgromadził dużą i bardzo zaangażowaną społeczność. Każdy odcinek programu ogląda średnio 70 tysięcy widzów. Oficjalny kanał marki pod linkiem.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się