JBB Bałdyga to jedno z największych przedsiębiorstw w branży przetwórstwa mięsnego w Polsce. 4 września firma startuje z pierwszą ogólnopolską kampanią reklamową. Kampania będzie miała charakter wizerunkowy i będzie oparta na trzech produktach marki: szynce masarza, pasztecie pieczonym i kiełbaskach dobropolskich. Spoty reklamowe emitowane będą w największych kanałach telewizyjnych. Kampania zostanie również wsparta aktywnościami w internecie oraz działaniami PR.
Za kreację kampanii odpowiada Saatchi&Saatchi. Działania PR prowadzi natomiast agencja Consulting’n more.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]