„Suck” z angielskiego może oznaczać „bycie do bani” czy też czynność fizyczną, jednak jest jeszcze jedna odmiana, dość seksualna.
Amerykańska kampania „#Stopsucking” zaprezentwała spot, w którym aktorka mówi, że: Może i nie wyglądam, jakbym ssała, ale robię to. Ssałam w telewizji od 10 roku życia, ssałam w ponad 90 krajach.
Zobacz również
Jasne, na twarzach niektórych na początku może pojawić się delikatny uśmiech, ale mina rzednie, kiedy dowiadujemy się w czym rzecz. Chodzi o… plastikowe słomki! W Stanach Zjednoczonych każdego dnia zużywana jest ich aż 500 milionów!
Większość z nich kończy na dnie oceanów, co powoduje zatrucie wody i wysoką umieralność zwierząt morskich. Wynosi ona 51% w przypadku fauny morskiej.
Jeśli sytuacja z zaśmiecaniem plastikiem oceanów się nie zmieni, w 2050 roku, w wodach całego świata będzie więcej śmieci niż ryb*.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za kreację kampanii odpowiedzialna jest agencja agencja Possible.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Zanieczyszczenie środowiska plastikiem to jedno z największych globalnych zagrożeń w XXI wieku. Surfers Against Sewage proponuje zająć stanowisko przeciwko kulturze karmiącej wzrost Wastelandu – nowego kontynentu, który zagraża światu.
PS2
„Polluted Water Popsicles” to kampania społeczna, która na przykładzie lodów pokazuje, jak bardzo zanieczyszczone są wody Tajwanu. Ten niesmaczny widok budzi kontrowersje.. Celem kampanii jest zwrócić ludzką uwagę na problem, jakim jest zanieczyszczenie wód.
* źródło