Dunkin’ Donuts dzięki współpracy z Powermat Polska ma do zaoferowania swoim klientom, oprócz pysznej kawy i przebojowego donuta, także możliwość darmowego doładowania swojego telefonu i smakowite promocje dostępne w aplikacji Powermat.
Rozpoczęcie współpracy
Zobacz również
– Współpraca z Dunkin’ Donuts cieszy nas szczególnie, bo to lokale nowoczesne i popularne, szczególnie wśród młodych i aktywnych osób, które w naturalny sposób są użytkownikami Powermat. Kolejnym pozytywnym elementem nowo nawiązanej współpracy jest fakt, że kawiarnie te wywodzą się z USA, gdzie nasz System posiada ponad milion stałych użytkowników. Klienci Dunkin’ Donuts doceniają dodatkowe usługi, takie jak darmowe WiFi czy właśnie możliwość bezprzewodowego ładowania swojego smartfona. Ponadto aplikacja PowerFinder pokieruje użytkowników do lokalu, gdy ich telefon zacznie domagać się energii. Goszcząc w Dunkin’ Donuts klient doładuje się energią pijąc wyśmienitą kawę, a przy okazji jego telefon także nabiera sił – z uśmiechem tłumaczy Juliusz Korwin, Dyrektor Marketingu Powermat Polska, start-upu oferującego aplikację, dzięki której klienci lokali gastronomicznych mogą za darmo doładować telefon oraz skorzystać z personalizowanych promocji. – W dodatku, dzięki naszej aplikacji każdy użytkownik będzie mógł skorzystać z oferty promocyjnej na słodkości oferowane w lokalu – dodaje Korwin.
Dunkin’ Donuts – kawiarnia nowoczesna w każdym calu
Dunkin’ Donuts to międzynarodowa sieć kawiarni z korzeniami w USA, w których flagowym produktem jest zestawienie pysznej kawy z kolorowym pączkiem z dziurką, czyli donutem. Te pyszne kolorowe słodkości są dostępne w kilkudziesięciu fantazyjnych smakach. W ofercie znajdują się również pożywne kanapki i inne wypieki. – Klienci Dunkin’ Donuts to zwykle osoby młode, aktywne zawodowo, których napięty grafik nie pozwala na zbyt długie spędzanie czasu w lokalu. Z tego powodu nasze kawiarnie zwykle znajdują się w atrakcyjnych, popularnych wśród klientów miejscach, takich jak centra miast, pasaże handlowe czy skrzyżowania ulic o bardzo wysokim ruchu pieszych. To pozwala nam być blisko tych, którzy potrzebują w ciągu dnia szybkiej, słodkiej przekąski i energetycznej kawy. Cieszymy się z tego, że nasi klienci dzięki Powermat będą mogli doładować telefon i skorzystać z szeregu promocji, które dla nich przygotowaliśmy. Dlatego właśnie zdecydowaliśmy się na współpracę z Powermat Polska – mówi Michael Motz, CEO Dunkin’ Donuts.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wykorzystanie nowoczesnych technologii w branży HoReCa stało się rzeczywistością, a wręcz koniecznością. – Dziś klienci oczekują usług dodatkowych, takich właśnie jak system Powermat. Restauratorzy natomiast są coraz bardziej świadomi tych potrzeb i szukają ciekawych i praktycznych także dla nich rozwiązań. Spersonalizowane oferty promocyjne pomagają im komunikować się z klientem i dostarczyć mu tego, czego on oczekuje. Wdrożenie w Dunkin’ Donuts jest doskonałym przykładem tego, że warto wychodzić naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów – dodaje Juliusz Korwin.
Słuchaj podcastu NowyMarketing