Czy samorządy potrzebują skutecznych kampanii i strategii?

Promocja to niezwykle istotna kwestia dla każdego samorządu. Skuteczny marketing to większa liczba turystów i inwestorów, za czym płyną pieniądze zwiększające zamożność mieszkańców i stan finansów publicznych. Właśnie dlatego kompleksowe kampanie promocyjne przeprowadzają już nie tylko duże...
O autorze
2 min czytania 2017-09-14

…aglomeracje, ale także mniejsze miejscowości. Będzie o tym mowa w trakcie kolejnej, siódmej edycji Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach, która odbędzie się w hotelu Hilton Garden Inn Rzeszowie w dniach 30.11–01.12.2017.

Forum wymiany doświadczeń

W dobie społeczeństwa informacyjnego i dynamicznego rozwoju cyfrowych narzędzi marketingowych, samorządowcy stoją przed szczególnie trudnym zadaniem poszerzania swoich kompetencji potrzebnych do prowadzenia skutecznej promocji regionów. Różnorodna tematyka poruszana w czasie Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach pozwala przedstawicielom magistratów poszerzać horyzonty oraz zdobywać wiedzę o tworzeniu nowych, nieszablonowych projektów i rozwiązań marketingowych.

Tematem przewodnim tegorocznej edycji będą kampanie województw i lokalnych samorządów. Będziemy analizować konkretne przykłady promocji, które zostały zrealizowane w samorządach z całego kraju. Naszym celem jest dzielenie się wiedzą i inspirowanie samorządców do nieustannego doskonalenia i poprawy jakości pracy, a najlepszym na to sposobem jest właśnie analiza dobrych wzorców. Kongres to także możliwość zaznajomienia się z trendami obowiązującymi obecnie w komunikacji – zachęca do udziału w wydarzeniu dr hab. Dariusz Tworzydło, prezes zarządu Exacto sp. z o.o.

Podczas Kongresu poruszona zostanie między innymi tematyka kampanii promocyjnych, współpracy biznesu i samorządów lokalnych oraz promocji regionu przez kulturę czy media społecznościowe. Wbrew pozorom, samorządy mają bardzo szeroki wachlarz narzędzi możliwych do wykorzystania w promocji – marketing miejsc to nie tylko billboardy, slogany czy gadżety z logotypem. Przykładowo, Urząd Miasta Rzeszowa organizuje festiwal Europejski Stadion Kultury, w trakcie którego w tym roku odbyło się blisko 40 różnorodnych wydarzeń, a miasto odwiedziło 350 artystów z 9 krajów. Ważnym elementem utrwalania wizerunku regionu podkarpackiego jako centrum polskiego przemysłu lotniczego były z kolei Targi lotnicze Aerospace & Defense Meetings Central Europe, które odbyły się w Centrum Wystawienniczo-Kongresowym Województwa Podkarpackiego G2A Arena. W targach wzięło udział 200 firm z 20 krajów, w ramach imprezy odbyło się 3 000 spotkań biznesowych. Współorganizatorem Targów było Województwo Podkarpackie. Takie wielkie wydarzenia przyczyniają się do kreowania wizerunku miejsca (miasta i regionu) atrakcyjnego dla lokalnej społeczności, turystów oraz przedsiębiorców.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Termin wydarzenia coraz bliżej

Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach jest przeznaczony dla przedstawicieli samorządów, agencji i firm, którzy są zainteresowani wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań promocyjnych. W trakcie pierwszego dnia Kongresu swoje prelekcje wygłoszą naukowcy, eksperci i specjaliści na co dzień zajmujący się promowaniem miast i regionów, natomiast drugi dzień pozwoli uczestnikom na nabycie praktycznych umiejętności podczas specjalistycznych warsztatów. Co ważne, wydarzenie jest miejscem specjalistycznej edukacji dla przedstawicieli nie tylko podkarpackich samorządów, ale także osób z innych województw.

Organizatorem Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach, który odbędzie się w dniach 30.11–01.12.2017, jest firma Exacto. Partnerami strategicznymi są Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszowa oraz Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka. Ubiegłoroczna edycja zgromadziła blisko 180 osób. Aby zostać uczestnikiem, wystarczy wypełnić kartę zgłoszeniową i przesłać ją za pośrednictwem poczty tradycyjnej, faksu lub e-maila. Formularz zgłoszeniowy dostępny jest pod tym linkiem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się