RTL AdConnect jest międzynarodowym brokerem ”total video” należącym do RTL Group, i jedynym punktem kontaktowym dla reklamodawców, którzy chcieliby wyjść poza rynek krajowy i skorzystać z lokalnej fachowej wiedzy. W ramach niedawnego repozycjonowania strategicznego RTL AdConnect podbija nowe regiony geograficzne. Obecna w większości krajów europejskich, Stanach Zjednoczonych, Ameryce Południowej, Azji Południowo- Wschodniej i na Bliskim Wschodzie, RTL AdConnect właśnie zyskała nową bazę w Europie z nowym przedstawicielem w Warszawie.
Nina Kowalewska-Motlik z New Communications jest ekspertem w dziedzinie mediów, marketingu i kreowania marek. Nina Kowalewska-Motlik prowadzi kampanie reklamowe dla polskich klientów w mediach międzynarodowych od 1990 r. W latach 1991–2000 była też kolejno prezes Harlequin Books Poland (500 opublikowanych tytułów i 50 milionów książek sprzedanych w ciągu 4 lat) i Young & Rubicam Poland (125 pracowników, 75 milionów USD).
Zobacz również
W 1995 r. założyła New Communications, spółkę zajmującą się doradztwem strategicznym. New Com-munications przeprowadziła międzynarodowe kampanie dla ponad 100 polskich klientów, zarówno z sektorów publicznych, jak i prywatnych w najważniejszych mediach międzynarodowych. W 2004 r. New Communications została również polskim partnerem Superbrands International.
Stéphane Coruble, dyrektor zarządzająca RTL AdConnect, mówi: – Cieszymy się, że Nina Kowalewska-Motlik będzie naszą przedstawicielką w Polsce. Jako osoba odpowiedzialna za nowy dział w Polsce Nina zajmie się poszukiwaniem nowych klientów w tym obszarze. Z takim doświadczeniem bardzo nam pomoże w sprzedaży naszej oferty ”total video” i rozwoju nowych możliwości biznesowych w Polsce.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]