Agencja będzie angażować w działaniach marketingowych wzrok, słuch, mowę, dotyk jak również zmysł powonienia konsumentów. W ten sposób bardziej niż dotychczas ukierunkowuje się na tzw. inbound marketing czyli kreowanie dla marek okazji do „bycia znalezionym” przez potencjalnych klientów. BUZZ MEDIA zajmie się tworzeniem trwałych obustronnych relacji na linii marka konsument. Agencja stawia na współpracę z konsumentami, którzy poszukują informacji o produktach i usługach. Dzięki stosowaniu nieinwazyjnych metod marketingowych będzie zapraszała konsumentów do świata marek, których oni potrzebują. Osiem kluczowych obszarów pracy agencji:
- Marketing rekomendacji
- Social Media Marketing
- Monitoring i badanie mediów internetowych
- Word of Mouth Marketing
- Performance marketing
- Współpraca z blogerami
- Marketing wirusowy
- ePR
Pod adresem www.buzzmedia.pl wystartowała odnowiona strona , która bazując na pop-artowej stylistyce nawiązuje do korzeni agencji.
Zobacz również
– Śledząc trendy rynkowe, bazując na obserwacji klientów, badając ich potrzeby, a także opierając się na dotychczasowym doświadczeniu postanowiliśmy znacznie zmodyfikować naszą ofertę. Skupiamy się na 8 kluczowych obszarach działalności. Przeprowadziliśmy wewnętrzną restrukturyzację, zatrudniliśmy nowe osoby – to sprawia, że jeszcze bardziej wykorzystamy drzemiący w firmie potencjał i oczywiście stajemy się bardziej konkurencyjni. Zmiany stricte związane z charakterem świadczonych usług idą w parze, ze zmianami agencji jako miejsca pracy. Mamy nową siedzibę, intensywnie inwestujemy w szkolenia, a także zapewniamy pracownikom indywidualne ścieżki kariery najbardziej dopasowane do ich zdolności – mówi Paweł Suchocki, dyrektor zarządzający BUZZ MEDIA.