Dzięki zaangażowaniu TATRY i jej konsumentów GOPR otrzymał w tym roku fundusze na zakup sprzętu dla ratowników.
TATRA jest sponsorem Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowym już od 2009 r. U źródeł sukcesu tej długoletniej współpracy marki TATRA i niezawodnych ratowników GOPR leżą wspólne wartości, jak szacunek, zaufanie i hart ducha. Wspólna i niezmienna jest też miłość do gór.
Zobacz również
Ze środków przekazanych przez TATRĘ zakupiono do tej pory między innymi: ekwipunek dla ratowników, specjalistyczny sprzęt ratowniczy, narciarski sprzęt ski-tourowy oraz środki transportu: samochody terenowo-osobowe, skutery śnieżne i pojazdy 4-kołowe.
– Ratownicy GOPR, to odważni i zdeterminowani ludzie. Od ich siły charakteru i niezawodności zależy bezpieczeństwo w polskich górach. Muszą mieć zaufanie do siebie nawzajem, ale potrzebują też niezawodnego sprzętu i ekwipunku. Tylko wtedy ich praca może być skuteczna – mówi naczelnik Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego, Jacek Dębicki. – Dzięki środkom finansowym, przekazywanym przez TATRĘ, możemy systematycznie uzupełniać nasze wyposażenie, co ma ogromne znaczenie dla bezpieczeństwa naszej pracy, a co za tym idzie, dla naszej skuteczności w górach.
TATRA niemal od dekady z dumą wspiera Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe i jego ratowników. Jest to wyraz szacunku dla umiejętności i hartu ducha odważnych ludzi, których codzienne działania sprawiają, że możemy bezpiecznie zdobywać polskie góry i cieszyć się ich pięknem. Sponsoring GOPR jest dla Tatry ważnym elementem budowania charakteru marki.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing