– Po wielu analizach oraz dzięki rozwojowi funkcjonalności, jakimi dysponuje dziś Facebook, dojrzeliśmy do tego, aby uruchomić własny fanpage. W ten sposób liczymy na jeszcze lepszy, i co najważniejsze, bezpośredni kontakt z naszymi klientami. Nasz przekaz opierać będziemy na idei „Z polecenia”, aby w efekcie zdobyć zaufanie klientów, przekazywać im rzetelne rekomendacje oraz wprowadzać w przyjazną atmosferę zakupów – mówi Bartłomiej Tarłowski, PR Manager Grupy Muszkieterów.
Odwiedzający profil Intermarché znajdą na nim przede wszystkim treści związane z bieżącą ofertą sklepów, a także kontekstowe porady. Regularnie zamieszczane będą również informacje o specjalnych akcjach, promocjach oraz konkursach – w tym również tych przygotowanych dla klientów z okazji jubileuszu 20-lecia działalności Intermarché w Polsce.
Zobacz również
Grupę Muszkieterów w komunikacji z fanami marki na Facebooku wspierać będzie agencja Get More Social, od lat zajmująca się kompleksową obsługą w mediach społecznościowych czołowych marek w Polsce. Agencja odpowiada za kreację, produkcję grafik i animacji poradnikowych, a także tworzenie i organizację konkursów tematycznych oraz wsparcie dla akcji wizerunkowych i sprzedażowych klienta.
Nowy fanpage jest dostępny pod adresem.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce