Znakiem rozpoznawczym Joon, bo tak nazywać się będzie nowa linia Air France, jest żywy, jaskrawoniebieski kolor, który ma rzucać się w oczy. Stroje załogi odbiegać będą od standardowego wyglądy firmowego, koszulki polo, obcisłe jeansy i trampki będą wyróżniać personel na pokładzie!
Klienci w przedziale wiekowym będą mogli korzystać na własnych urządzeniach z mediów dzięki aplikacji YouJoon.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Zobaczcie jak reklamuje się nowa linia:
A więc, kto rezerwuje lot?
A jeśli podczas podróży zatykają Wam się uszy, zawsze możecie sięgnąć po gumy o przeróżnych smakach 😉 O to również zadbały francuskie linie lotnicze!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
A jakie chwyty stosują linie lotnicze by przyciągnąć klienta? Przeczytaj artykuł o marketingu w chmurach → tutaj.