Stworzony przez One Green Bean film, śledzi wakacyjną podróż poślubną Pary, która zachowuje się jak zakochane, pochłonięte miłością, świeżo upieczone małżeństwo. Spot został zainspirowany wynikami badań marki, w których tylko jedna na dwadzieścia par LGBTQ opowiedziała, że czuje się bezpiecznie, okazując uczucia swojej drugiej połówce na wakacjach.
W ten humorystyczny i surrealistyczny sposób marka dociera do naszej podświadomości i pozostawia ziarno, które pozwala zastanowić się nad akceptacją miłości homoseksualnej.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Co sądzicie o takim podejściu do tematu?
PS
Kolejnym przykładem działań polegających na akceptacji homoseksualizmuu jest Absolut. Z okazji 50. rocznicy zakazu dyskryminowania miłości homoseksualnej w Anglii, marka stworzyła kampanię OOH, która miała na celu podniesienie świadomości o prawach homoseksualnych.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Na potrzeby kampanii stworzono również spot wolny od uprzedzeń, mówiący o tym, że miłość nie zna granic.