Stworzony przez One Green Bean film, śledzi wakacyjną podróż poślubną Pary, która zachowuje się jak zakochane, pochłonięte miłością, świeżo upieczone małżeństwo. Spot został zainspirowany wynikami badań marki, w których tylko jedna na dwadzieścia par LGBTQ opowiedziała, że czuje się bezpiecznie, okazując uczucia swojej drugiej połówce na wakacjach.
W ten humorystyczny i surrealistyczny sposób marka dociera do naszej podświadomości i pozostawia ziarno, które pozwala zastanowić się nad akceptacją miłości homoseksualnej.
Zobacz również
Co sądzicie o takim podejściu do tematu?
PS
Kolejnym przykładem działań polegających na akceptacji homoseksualizmuu jest Absolut. Z okazji 50. rocznicy zakazu dyskryminowania miłości homoseksualnej w Anglii, marka stworzyła kampanię OOH, która miała na celu podniesienie świadomości o prawach homoseksualnych.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Na potrzeby kampanii stworzono również spot wolny od uprzedzeń, mówiący o tym, że miłość nie zna granic.