Decyzja o przekazaniu obsługi AA Intymna w ręce OS3 zapadła w drodze przetargu. To już kolejna kampania realizowana przez Agencję dla firmy Oceanic. Poprzedni projekt dotyczył działań dla marki Long4Lashes.
– Produkty z linii AA Intymna zostały pozytywnie ocenione przez Polskie Towarzystwo Ginekologiczne. Zaproponowana przez OS3 mechanika konkursowa odwołująca się do rekomendowania w gronie kobiet sprawdzonych i bezpiecznych produktów wpisała się w nasze oczekiwania. Chcemy, żeby dzięki wzajemnym poleceniom polskie kobiety mogły się przekonać o wysokiej jakości kosmetyków AA Intymna – mówi Katarzyna Twardowska, Brand Manager w firmie Oceanic.
Zobacz również
Kampania jest prowadzona pod hasłem „Miedzy nami Kobietami. Polecamy sobie AA Intymna.”
Corem działań przygotowanych przez OS3 jest konkurs, w którym konsumentki mają za zadanie odpowiedzieć na pytanie oraz polecić trzem znajomym kosmetyki AA Intymna. Dla wybranych stu laureatek firma Oceanic przygotowała prezent w postaci kosmetyków oraz ręcznika kąpielowego. Konkurs wspierany jest formatami online w social mediach i w displayu. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Republic.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]