Jury przyznało tylko 3 nagrody. Wszystkie kampanie otrzymały Silver Efektony.
SILVER EFEKTON 2012 zdobyli:
Zobacz również
- Heureka Huge Idea/ MEC Interaction/ ORANGE za kampanię „Kody ORANGE” w kategorii sektorowej Telekomunikacja
- NetSales (marka Cube Group S.A.) za kampanię „Najmodniejsze buty” w kategorii sektorowej Moda
- Ideacto Sp. z o.o. za kampanię „Odezwa do narodu” w kategorii specjalnej Social Media Case
Nagrody w Efekton Awards przyznawane są za efektywność działań marketingowych i kampanii w internecie. Kampanie oceniane są przez Jury złożone z przedstawicieli: agencji interaktywnych, agencji performance-marketingowych, domów mediowych, sieci reklamowych, wydawców oraz osób skupionych wokół rynku mediów i reklamy online.
Organizatorem projektu jest MMT Management. Nad poprawnością przebiegu głosowania czuwa firma doradcza KPMG.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce