Grayling z nowym Dyrektorem ds. Strategii i Kreacji na Europę Kontynentalną

Grayling, międzynarodowa firma doradztwa komunikacyjnego, wzmocniła swój zespół. W październiku do teamu agencji dołączył Jonathan Sanchez, który objął stanowisko Dyrektora ds. Strategii i Kreacji na Europę Kontynentalną.
O autorze
1 min czytania 2017-10-11

Sanchez posiada ponad 20 lat doświadczenia w komunikacji i marketingu. W Grayling będzie odpowiadał przede wszystkim za rozwój kompetencji konsumenckich agencji w ramach jej europejskiej sieci. Do jego zadań będzie należało również pozyskiwanie nowych klientów.

Powołanie Sancheza na stanowisko Dyrektora ds. Strategii i Kreacji na Europę Kontynentalną związane jest z rozwojem portfolio klientów agencji oraz poszerzaniem jej oferty dotyczącej w pełni zintegrowanych kampanii kreatywnych. Przed dołączeniem do Graylinga Jonathan związany był z globalnymi agencjami komunikacji marketingowej, m.in. Havas (wcześniej Euro RSCG),

JWT Worldwide oraz Edelman, w których piastował stanowiska kierownicze. Wcześniej pełnił także szereg funkcji zarządczych w międzynarodowych firmach technologicznych i z sektora FMCG (m.in. Unilever).

Klara Banaszewska, Dyrektor Generalna Grayling Poland, powiedziała: – Dzięki bogatemu doświadczeniu zdobytemu zarówno w agencjach, jak i dużych międzynarodowych korporacjach, Jonathan nie tylko nada nowy wymiar prowadzonym przez Graylinga kampaniom komunikacyjnym, ale też wzbogaci naszą ofertę na rzecz klientów działających na wielu rynkach, reprezentujących różne branże i sektory. Na co dzień Jonathan pracuje w niemieckim oddziale, ale jego zakres obowiązków obejmuje wsparcie kluczowych biur w Europie, w tym również Polski. W ramach naszej warszawskiej siedziby obsługujemy szereg klientów sieciowych. Wystarczy tu wspomnieć chociażby takie firmy i marki jak Kapsch, eBay, czy Hilton.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Grayling to globalna sieć firm świadczących usługi w obszarze komunikacji. Specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu kompleksowych strategii w zakresie Public Relations, Public Affairs, komunikacji w sferze digital oraz zarządzania wydarzeniami specjalnymi. W samej tylko Europie spółka posiada 31 biur zlokalizowanych w 22 krajach i zatrudnia ponad 500 konsultantów. W ostatnich latach agencja Grayling była wielokrotnie doceniana za kreatywne kampanie komunikacji PR, czego wyrazem są liczne nagrody w prestiżowych międzynarodowych konkursach, takich jak np. Effie Awards, SABRE Awards, Muse Creative Awards, czy na festiwalu Golden Drum.

Słuchaj podcastu NowyMarketing