Polski Standard Płatności (BLIK) wspiera kampanię Warto Bezgotówkowo

Polski Standard Płatności, operator systemu BLIK przyłącza się do kampanii społecznej „Warto Bezgotówkowo”. Kampania powstała z inicjatywy Koalicji na Rzecz Obrotu Bezgotówkowego i Mikropłatności i jest koordynowana przez Warszawski Instytut Bankowości.
O autorze
2 min czytania 2017-10-13

W ramach akcji Polski Standard Płatności zachęca do promowania płatności bezgotówkowych w kanałach social media razem z Robertem Nawrowskim, technologicznym youtuberem.

W czasie kampanii organizatorzy i partnerzy Warto Bezgotówkowo będą informowali o korzyściach płatności bezgotówkowych dla konsumentów, firm i instytucji. Chodzi o oszczędność czasu i wygodę, ale też większe bezpieczeństwo. Honorowymi patronami kampanii Warto Bezgotówkowo są Ministerstwo Finansów i Ministerstwo Rozwoju.

Płatności bezgotówkowe z wykorzystaniem systemu płatności mobilnych BLIK, to realne korzyści dla użytkowników w postaci wygody, szybkości i bezpieczeństwa w realizacji płatności. Świadczy o tym nie tylko wzrost liczby nowych użytkowników, ale przede wszystkim radykalny wzrost transakcji – w pierwszej połowie 2017 roku prawie 13 mln płatności zrealizowanych BLIKIEM. Można zatem śmiało powiedzieć, że Polski Standard Płatności w swojej podstawowej i głównej działalności zajmuje się właśnie upowszechnianiem płatności bezgotówkowych i wspieraniem obrotu bezgotówkowego – mówi Dariusz Mazurkiewicz, prezes Polskiego Standardu Płatności, operatora BLIKA.

W ramach kampanii Warto Bezgotówkowo Polski Standard Płatności nawiązał współpracę ze znanym youtuberem Robertem Nawrowskim, który od 2012 roku recenzuje nowości technologiczne. W rozpoczynającym się w poniedziałek bezgotówkowym tygodniu Polski Standard Płatności wspólnie z Robertem Nawrowskim będzie zachęcał użytkowników portali społecznościowych do wspólnego promowania płatności bezgotówkowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na co dzień promujemy realizację płatności bezgotówkowych przy pomocy BLIKA m.in. dzięki akcjom promocyjnym dla użytkowników. Dlatego w ramach wsparcia kampanii Warto Bezgotówkowo chcemy zrobić coś innego. Razem z Robertem Nawrowskim pokażemy, jak korzystając tylko z BLIKA w aplikacji mobilnej swojego banku, wykonywać płatności bez gotówki. Proszę śledzić #blik, #blikijest i #WartoBezgotówkowo na Twitterze, Facebooku, Youtube i Instagramie – mówi Anna Nowacka, dyrektor marketingu Polskiego Standardu Płatności.

Podstawowe informacje o systemie płatności BLIK

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dzięki BLIKOWI miliony Polaków mogą bezpiecznie i wygodnie, korzystając ze smartfona, wypłacać gotówkę z bankomatów, płacić w tradycyjnych sklepach oraz przelewać natychmiastowo pieniądze innym użytkownikom na numer telefonu bez znajomości ich rachunku bankowego. BLIK to najszybsza metoda płatności w sklepach internetowych oraz aplikacjach mobilnych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

System stanowi ogólnokrajowy, powszechny standard płatności, który wykorzystuje najnowocześniejsze technologie. Dostęp do BLIKA w aplikacjach bankowości mobilnej ma ok. 70 proc. wszystkich klientów krajowych instytucji finansowych. Grupa ta stale się powiększa. Za rozwój systemu odpowiada spółka Polski Standard Płatności (PSP). PSP stale rozwija możliwości BLIKA tak, aby system był jak najbardziej funkcjonalny dla jego użytkowników.

Udziałowcami spółki PSP jest sześć polskich banków: Alior Bank, Bank Millennium, Bank Zachodni WBK, ING Bank Śląski, mBank, PKO Bank Polski. Z BLIKA mogą korzystać również klienci Getin Banku, Inteligo, Orange Finanse i T-Mobile Usługi Finansowe, a wkrótce także Credit Agricole oraz Raiffeisen Banku.