…Studio Wilk.
Wprowadzeniu Łomży w nowej odsłonie towarzyszą kompleksowe działania promocyjne, przy realizacji których marka współpracuje z agencją Deloitte Digital. Komunikacja obejmuje działania w Internecie m.in. reklamy display na głównych serwisach internetowych, a także kampanię video, wykorzystującą VOD i Youtube. Dodatkowo, prowadzone są działania w mediach społecznościowych.
Zobacz również
Rebranding jest kontynuacją platformy komunikacyjnej „Łomża. Swoją drogą”. Za przeprowadzenie badań i przygotowanie strategii odpowiadał zespół Deloitte Marketing Strategy and Consumer Research, a za kreację zespół agencyjny Deloitte Digital.
– W najnowszej odsłonie kampanii elementy nowej identyfikacji pojawiają się nie tylko na butelce. W filmie wykorzystaliśmy emblemat jelenia i charakterystyczny żółty kolor. – mówi Mateusz Książek, Dyrektor Kreatywny Deloitte Digital.
Łomża Miodowa jest na rynku od 2011 roku. Dostawcą wielokwiatowego miodu używanego do produkcji jest rodzinne gospodarstwo pasieczne – Bartnik Mazurski.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Po udanej restylizacji butelki piwa Łomża Jasne, postanowiliśmy „odświeżyć” wygląd wariantu miodowego, który ma ugruntowaną pozycję na rynku i grono wielbicieli. Postawiliśmy na nowy design butelki – zmianie ulegnie zarówno jej kształt, jak i logotyp, typografia marki oraz etykieta. – mówi Katarzyna Paszczuk, Junior Brand Manager z Van Pur.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Przy tworzeniu kampanii Deloitte Digital wspierał dom mediowy Mediacom, dom produkcyjny Flota Filmowa oraz studio Zstudio&Burza, które jest odpowiedzialne za udźwiękowienie. Postprodukcją zajął się Coloroffon Film. Za materiały POS odpowiada agencja Invitro.
Firma Van Pur rozpoczęła współpracę z Deloitte Digital w styczniu 2017 roku. Z początkiem czerwca br. partnerstwo z Łomżą zostało rozszerzone także o obsługę marki w mediach społecznościowych.
Spot dostępny jest tu.