…korzystać z wiedzy i doświadczeń specjalistów z branży PR z całego świata.
Międzynarodowa Organizacja Niezależnych Firm Public Relations IPREX została założona w 1983 roku w Stanach Zjednoczonych przez firmy PR, które poszukiwały możliwości obsługi swoich klientów poza rynkiem lokalnym. Dzisiaj IPREX jest jedną z największych międzynarodowych organizacji tego typu z ponad 120 biurami oraz 1800 pracownikami na całym świecie. Roczny dochód organizacji wynosi 250 milionów dolarów.
Zobacz również
Przynależność do IPREX to dla Consulting’n more możliwość wsparcia klientów w działaniach komunikacyjnych na rynkach zagranicznych przy współpracy z innymi agencjami członkowskimi.
– Powiększenie portfolio o projekty międzynarodowe to jedno z założeń strategii rozwoju Consulting’n more na najbliższe lata, dlatego wstąpienie do IPREX to dla nas bardzo ważna inwestycja. Jednak aspekt new business to nie jedyny istotny wymiar korzyści z przynależności do tego typu organizacji. W jej ramach mamy również okazję poszerzyć nasze kompetencje oraz skorzystać z wiedzy i doświadczeń agencji PR działających na rynkach Europy Zachodniej czy Stanów Zjednoczonych – mówi Jakub Zajdel CEO w Consulting’n more.
– Z przyjemnością witamy Consulting’n more w jednej z najsilniejszych w IPREX grupie, jaką jest EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka). Styl pracy, jaki prezentuje agencja, czyli głębokie wnikanie w specyfikę projektu i przywiązywanie wagi do kontaktu z ludźmi, sprawia, że jestem przekonany, że będą oni idealnie pasować do naszej organizacji – mówi John Williams IPREX EMEA President.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W dniach 28-30 września w Berlinie odbyła się pierwsza konferencja IPREX z udziałem Consulting’n more. Konferencja miała formę warsztatów, podczas których omówione zostały problemy takie jak sukcesja na rynku PR czy tworzenie subbrandów w ramach struktury agencji. Gospodarzem spotkania była berlińska agencja ORCA Affairs. Specjalizuje się ona w public affairs, stąd bardzo ważnym tematem spotkania była także przyszłość rynku PR w kontekście zmian politycznych w USA i Europie (konferencja odbyła się tydzień po ogłoszeniu wyników wyborów parlamentarnych w Niemczech). Consulting’n more jako nowy członek organizacji przygotowało także prezentację na temat polskiego rynku oraz kondycji branży PR. Z ramienia firmy w wydarzeniu wzięli udział Jakub Zajdel (CEO) oraz Katarzyna Małek (Business Development Manager).
Słuchaj podcastu NowyMarketing