W Cube Group Trela zajmuje się rozwojem relacji z wydawcami, którzy prowadzą działania w ramach należących do grupy marek SalesMedia (sieć dedykowana e-commerce’om), NetSales (sieć reklamowa performance) oraz MailSales (sieć i agencja e-mail marketingowa). Opiekuje się kluczowymi wydawcami z kategorii: cashback, voucher i rozwiązania technologiczne oparte m.in. na machine learning i sztucznej inteligencji, a także rozwija działania sieci na rynkach zagranicznych. Do jego zadań należą również tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju współpracy z partnerami marek, bieżąca obsługa wydawców, optymalizacja i zwiększanie przychodów reklamodawców i wydawców.
Michał Trela poprzednio związany był z siecią Awin (d. Zanox), gdzie obsługiwał kluczowych wydawców i reklamodawców na rynku Polski i Europy Wschodniej, realizując m.in. projekty dla takich marek jak Zalando, Answear, Sephora, Asos czy Presto.