…na wykorzystanie custom publishingu i tradycyjnego, papierowego wydania.
Na czterdziestu stronach “Agenta Nieruchomości” czytelnicy znajdą, oprócz informacji o trendach na rynku nieruchomości, również artykuły poruszające tematy z zakresu marketingu, nowych technologii, rozwoju osobistego, psychologii konsumenta i architektury.
Zobacz również
Od lat stawiamy na content marketing jako skuteczną formę budowy świadomości marki. Blog firmowy, regularne newslettery, raporty z rynku nieruchomości czy publikacje w mediach społecznościowych to jednak nie wszystko. Treści online są ulotne i poświęca się im tylko chwilę w codziennym natłoku informacji. Magazyn wydany na papierze to forma, która świetnie uzupełni naszą komunikację i pozwoli rozwijać relacje z klientami biznesowymi. Czasopismo przygotowaliśmy tak, by było ono źródłem inspiracji i pomagało rozwijać warsztat pracy agenta – mówi Agata Polińska, Brand Manager serwisu Otodom.
Za koncepcję i realizację magazynu „Agent nieruchomości” odpowiada agencja SKIVAK Content Management.
Custom publishing, mimo powszechnej digitalizacji, broni swej mocnej pozycji w budowaniu strategii opartej na działaniach w wielu kanałach komunikacji. – mówi Sylwia Włodarczyk, Client Service Director w SKIVAK. Do magazynu udało się nam pozyskać niezwykle wartościową treść. W strategii promocji i komunikacji magazynu zastosowaliśmy nowe podejście. To content curation – strategia, która polega na przetwarzaniu gotowych już treści i dostosowaniu ich do innych kanałów, po to by nasz odbiorca w wygodny i zindywidualizowany sposób mógł skorzystać z informacji zawartych pierwotnie w obszernym materiale drukowanym.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing