gemiusPrism to narzędzie analityczne umożliwiające nie tylko pomiar aktywności użytkowników stron www, ale także ich segmentację i analizę działań za pomocą szerokiej gamy wskaźników.
– gemiusPrism to znacznie więcej niż tylko monitorowanie ruchu na stronie www, to nowa generacja analityki webowej. Możliwości pomiaru aktywności użytkowników serwisu są właściwie nieograniczone, a dzięki temu każdy z naszych klientów ma szansę dostosowania narzędzia do swoich potrzeb i oczekiwań – podkreśla Adam Mazurkiewicz, Product Owner odpowiedzialny za rozwój gemiusPrism.
Zobacz również
gemiusPrism umożliwia między innymi:
- sprawdzenie z jakich miejsc użytkownicy przychodzą na stronę WWW oraz określenie, które z tych wizyt są najlepsze pod względem wskaźnika ROI, konwersji czy przychodu;
- weryfikację zarówno płatnych, jak i organicznych źródeł wejścia na stronę oraz analizę współczynnika odrzuceń;
- dokładny monitoring konwersji użytkowników na cele biznesowe, umożliwiający zdefiniowanie nieefektywnych elementów strony;
- tworzenie raportów na temat tego, jak konkretna zawartość serwisu wpływa na odsłony – czy witryna jest często oglądana, ile czasu spędzają na niej użytkownicy i czy taki wynik jest zgodny z założeniami biznesowymi;
- pomoc w pomiarze efektywności kampanii, w tym kampanii AdWords.
– gemiusPrism doskonale wpisuje się w wizję i strategiczny kierunek rozwoju firmy. Jesteśmy częścią branży badań online od ponad 13 lat i przez ten czas zdobyliśmy ogromne doświadczenie na prawie 30 rynkach całego świata. To daje nam pewność, że możemy być dla naszych klientów partnerem i wspierać ich w codziennych decyzjach biznesowych – dodaje Piotr Ejdys, Prezes Zarządu Gemius.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
gemiusPrism jest idealnym rozwiązaniem dla wydawców, reklamodawców, branży e-commerce oraz wszystkich tych, którzy prowadzą działalność w internecie. W ramach współpracy Gemius oferuje również wsparcie dedykowanego klientowi analityka.
Słuchaj podcastu NowyMarketing