TalentMedia autorem kampanii kanadyjskiego producenta zabawek, firmy SpinMaster

Agencja video marketingu TalentMedia w wyniku wygranego przetargu, przygotowała kompleksową kampanię na YouTube, która wprowadza na polski rynek znane na całym świecie zabawki Hatchimals.
O autorze
1 min czytania 2017-10-27

Marka Hatchimals należy do kanadyjskiej firmy SpinMaster, która w tym roku weszła oficjalnie na polski rynek zabawkarskim.

W ramach współpracy TalentMedia przygotowało strategię, koncepcję kreatywną we współpracy z influencerami i plan mediowy kampanii na YouTube oraz kampanię produktu w Google Display Network i search. Do kampanii zaangażowani zostali młodzi YouTuberzy, których kanały ogląda milionowa publiczność m.in. Hejka Tu Lenka i Cookie Mint. Influencerzy przygotowali dedykowane filmy zgodne z ideą kreatywną kampanii, bazującą na ekscytacji jakiej dostarcza wykluwanie Hatchimals. TalentMedia odpowiada także za produkcję contentu video, który na polskim kanale marki na YouTube ma już ponad 1,2 mln wyświetleń.

– Powierzyliśmy nasz budżet na przygotowanie kampanii promującej zabawki Hatchimals na YouTube agencji TalentMedia, ponieważ zaproponowana strategia najbardziej wpisała się w nasze oczekiwania i rozumienie marki. Zespół TalentMedia ma doświadczenie, które było niezbędne do podjęcia współpracy, zasoby kreatywne i produkcyjne. Poza tym doskonale zna środowisko platformy YouTube, która jest jednym z najważniejszych kanałów dotarcia do naszych klientów. Trwająca właśnie kampania marki Hatchimals jest jednocześnie launchem tego produktu na polskim rynku. – komentuje Aleksandra Dąbrowska, Brand Manager CEE, SpinMaster.

Firma SpinMaster prognozuje, że zabawki Hatchimals mają szanse stać się w Polsce tegorocznym, gwiazdkowym hitem prezentowym. U podstaw tej prognozy leży fakt, że Hatchimals podbiły do tej pory serca młodych konsumentów na wielu światowych rynkach i były zdecydowanym hitem sprzedażowym m.in. USA.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj