Marka Hatchimals należy do kanadyjskiej firmy SpinMaster, która w tym roku weszła oficjalnie na polski rynek zabawkarskim.
W ramach współpracy TalentMedia przygotowało strategię, koncepcję kreatywną we współpracy z influencerami i plan mediowy kampanii na YouTube oraz kampanię produktu w Google Display Network i search. Do kampanii zaangażowani zostali młodzi YouTuberzy, których kanały ogląda milionowa publiczność m.in. Hejka Tu Lenka i Cookie Mint. Influencerzy przygotowali dedykowane filmy zgodne z ideą kreatywną kampanii, bazującą na ekscytacji jakiej dostarcza wykluwanie Hatchimals. TalentMedia odpowiada także za produkcję contentu video, który na polskim kanale marki na YouTube ma już ponad 1,2 mln wyświetleń.
Zobacz również
– Powierzyliśmy nasz budżet na przygotowanie kampanii promującej zabawki Hatchimals na YouTube agencji TalentMedia, ponieważ zaproponowana strategia najbardziej wpisała się w nasze oczekiwania i rozumienie marki. Zespół TalentMedia ma doświadczenie, które było niezbędne do podjęcia współpracy, zasoby kreatywne i produkcyjne. Poza tym doskonale zna środowisko platformy YouTube, która jest jednym z najważniejszych kanałów dotarcia do naszych klientów. Trwająca właśnie kampania marki Hatchimals jest jednocześnie launchem tego produktu na polskim rynku. – komentuje Aleksandra Dąbrowska, Brand Manager CEE, SpinMaster.
Firma SpinMaster prognozuje, że zabawki Hatchimals mają szanse stać się w Polsce tegorocznym, gwiazdkowym hitem prezentowym. U podstaw tej prognozy leży fakt, że Hatchimals podbiły do tej pory serca młodych konsumentów na wielu światowych rynkach i były zdecydowanym hitem sprzedażowym m.in. USA.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]