…silnika.
Akcja obejmuje zintegrowane działania internetowe – kampanię display na portalach i serwisach tematycznych (bannery odsłonowe), geotargetowanie na urządzeniach mobilnych oraz spot na platformie You Tube (format Bumper ad).
Zobacz również
Wszystkie materiały odsyłają na odświeżoną stronę produktową, na której konsumenci znajdą porady dotyczące eksploatacji silnika i systemu chłodzenia.
„Marka Petrygo jest obecna na Polskim rynku od 1989 r. Przez ten czas rynek motoryzacyjny ogromnie ewoluował. Odpowiadając na to zapotrzebowanie zmodyfikowaliśmy i rozszerzyliśmy linie płynów chłodniczych o nowe produkty. Dzięki tej kampanii chcemy umacniać markę Petrygo w świadomości klientów jako sprawdzony, długoletni brand oraz zapoznać użytkowników z ofertą produktową” – podsumowuje Kierownik Produktu Paweł Wiktor.
Za koncepcję kreatywną oraz planowanie i zakup mediów odpowiada krakowska agencja Heads Advertising.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing