Celem jest udostępnienie polskim kupującym lokalnych metod płatności podczas opłacania zakupów na stronie.
– W PayU dostrzegamy ogromny potencjał handlu transgranicznego. Chcemy wspierać rozwój różnych podmiotów działających w tym obszarze, dostarczając im zróżnicowane metody płatności, które zazwyczaj mają typowo lokalny charakter – mówi Matthias Setzer, Chief Commercial Officer w PayU.
Zobacz również
– Polska jest centrum rozwojowym dla PayU w Europie Środkowo-Wschodniej, a AliExpress jest tutaj wiodącym portalem e-commerce pod względem liczby odwiedzających. Wybór Polski jako pierwszego rynku, na którym rozpoczynamy współpracę i będziemy prowadzić testy oraz rozwijać wdrażane rozwiązania był naturalny dla obu stron – mówi Mario Shiliashki, prezes PayU na region EMEA.
– Nasze działania rozpoczęliśmy od zintegrowania platformy AliExpress z typowymi dla Polski metodami płatności, czyli szybkimi e-przelewami (pay by linkami). Docelowo chcielibyśmy zaoferować AliExpress dostęp do naszego globalnego rozwiązania, które obejmuje kilka regionalnych platform płatniczych, zapewniających najlepszą konwersję na lokalnych rynkach – dodał Setzer.
Szybkie przelewy internetowe, czyli pay by linki, są najpopularniejszą metodą płatności w internecie. 62% polskich e-konsumentów uważa ją za najbardziej zachęcającą do robienia zakupów online. Aby umożliwić takie płatności PayU jako pierwsza firma w Polsce stworzyła sieć połączeń technologicznych z wieloma bankami, dzięki czemu dla płacących jest to bardzo bezpieczna i szybka płatność – wszystkie dane do przelewu uzupełniają się automatycznie, wystarczy tylko go potwierdzić.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PayU posiada platformy płatnicze w trzech największych pod względem dynamiki wzrostu gospodarczego regionach na świecie – w obszarze EMEA (który obejmuje także Polskę), w Ameryce Łacińskiej oraz w Indiach. Wszystkie usługi płatnicze oferowane przez PayU na świecie zostały natomiast zintegrowane pod wspólną globalną platformą – PayU Hub. Dzięki temu za pośrednictem jednego API można uzyskać dostęp do wszystkich lokalnych metod płatności oraz usług świadczonych przez partnerów, np. rat online, odroczonych płatności, pożyczek dla przedsiebiorców, portfeli elektronicznych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Działająca od 2010 r. platforma AliExpress dostarcza niepowtarzalną wartość dla kupujących na całym świecie, oferując szeroką gamę produktów i innowacyjnych technologii. Dziś AliExpress prezentuje miliony produktów od sprzedających w ponad 20 głównych kategoriach zakupowych, a liczba aktywnych kupujących przekroczyła 60 milionów w ciągu ostatnich 12 miesięcy.