W tym roku tematem przewodnim jest Pick Me! Organizatorzy chcą zwrócić uwagę na narastającą walkę o klienta, która już nie rozgrywa się na poziomie samego pozyskania go, ale na zdobyciu jego cennego czasu. Na scenie w tym roku zobaczymy między innymi Karolina Kałużna (Saatchi&Saatchi IS), Anna Kuropatwa (Havas Media Group), Dawid Papież (Google) oraz Amalię Agathou (XVIII, Havas’ innovation hub). Na scenie pojawi się również Roman Łoziński (Think ECO), jedyny prelegent, który na scenie konferencji pojawia się nieprzerwanie od 2012 roku.
Organizatorami wydarzenia są Collegium Da Vinci oraz SpeedUp Group.
Zobacz również
Program oraz bilety dostępne są na stronie.
*Marketing i Technologia to cykl konferencji, skierowanych do osób, na co dzień odpowiadających za marketing i komunikację marek, pasjonatów nowoczesnych technologii, obserwatorów zmieniających się trendów i innowatorów. Podczas konferencji uczestnicy dowiadują się, jak tradycyjny marketing możemy wesprzeć innowacją i jak dopasować komunikację do świata zdominowanego przez nowoczesne technologie, a co najważniejsze – jak na tym zyskują konsumenci i marki.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing